trešdiena, 2008. gada 17. decembris

Tie, kas sapņo par mani

Pēdējā laikā saņemu meilus, ka esmu apciemojusi dažu labu viņa sapnī. Te būs divi šībrīža labākie grāvēji. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aijas sapnis:
"Hei,Ņuksīt! Šitas man Tev jāizstāsta! Šonakt sapņoju par mums abām sapni! Sapņoju abas esam Gruzijā,Tu strādā kaut kādā tirgū! Eju Tev klāt,apkrītu ap kaklu un saku
- "Ei,Ņuksīt,beidzot Tevi satiku!Nu kā Tev iet?"
Tu uzreiz

- "davai ejam"
un ved mani uz kaut kadu siena šķūni (nezinu kā tirgū siena šķūnis,bet sapnis taču) ,tin vaļā papīra saišķīti un Tev tur pilns ar zāīti,saki man
- "Redz kas ma
n,uzpīpējam!" (smoke)
es - "Oi,nu es jau tik vienreiz esmu pīpējusi,man kaut kā bail!" Bet beigās piekrītu ar! Pīpējam pīpējam un tad es Tev
- "Ņuksīt kāpēc Tu nebrauc mājās?Brauc taču atpakaļ uz Latviju!!" a Tu atbildēji
- "Ai,nevaru,tur nevar šitik lēti un daudz dabūt zālīti" :)


Harija sapnis:
"Čau!
Rakstu tādēļ, ka redzēju Tevi šonakt sapnī un visu rītu manī ir tāds tā kā satraukums.
Sapnī mēs ar Līgu bijām devušies pie Tevis ciemos, kopā ar mums bija arī Madža ar Jāni Zariņu un Rūtu vai Pārslu(es vairs neatceros). Tas notika ziemā.
Gruzija bija drūma, tur viss bija pelēks un dubļains. Krūmi bija bez lapām. Tas viss sapnim iedeva tādu drūmu noskaņu.
Mēs ar Līgu bijām ieradušies tikai uz nedēļas nogali, mēs bijām ļoti sabēdājušies, jo ekonomiskās krīzes dēļ mēs nevarējām paņemt normālu atvaļināju. Tāpēc arī ieradāmies 5dienā un prom grasījāmies lidot 7dienā.
Mēs Tev arī atvainojāmies, ka nevarēsim pavasarī vai vasarā ierasties pie Tevis, ka šī būs vienīgā reize, kad mēs Tevi apciemojam.
Tad mēs Tev stāstījām, ka labi vien ir, ka aizbrauci uz gadu prom, jo tagad te traki iet Latvijā...utt T
ad Tu stāstīji kā Tev tur iet un sapnis beidzās, ka mēs visi kopīgi spēlējām datorspēles.
AAaaaaa....un mēs vēl kaut ko dikti apspēlējām Tavu vārdu, bet es vairs neatceros kādēļ. Man liekas, ka Tu biji sabēdājusies, ka gruzīni nevar izrunāt „Ņuksis”."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Un saldajam bilde, ko man šodien atsūtīja Rūtiņa, kurā mēs izskatāmies vienlīdz burvīgi. :)Par visu riktīgi izsmējos. :)) Kas vēl mani sapnī redz? :) Un KO REDZ? :))

5 komentāri:

bredoto teica...

Nudien piemīlīgs foto, uzreiz izvēdī Harija sapņa drūmo noskaņu!

Ņuksi, izbeidz pīpēt zālīti !!! :D

Njuksis teica...

nevaru, nav viegla dzīve tirgū!!! :D Kārums var apliecināt!

enne teica...

:D:D spēcīga bilde! :D

un zālīš-sapnis ir vienkārši ģeniāls :D

Elina teica...

stipri! :D

bredoto teica...

mnuprāt, šī bilde ir jāsūta uz Mis Latvija 2000 atlasi :)