svētdiena, 2008. gada 21. decembris

Siermaizes

Šodien atbrauca ciemoties lietuviešu brīvprātīgā vārdā Rasa. Pavadāju viņu pa Rustavi un tad pievienojās Ilona - brīvprātīgā no Polijas, kas dzīvo manā pilsētā. Kā trīs blondi muskatieri čāpojām uz maniem apartamentiem, acu skatienu pavadītas, daži šoferi gandrīz avārijas izraisīja. Vienā blondā galvā te jau ir spēks, bet trījās blondās galvās - tur jau ir KATASTROFA!!!! :) Un atkal piedzīvoju kaunu veikalā ar savām gruzīņu valodas zināšanām. Jau trešo reizi pērkot maizi pie vienas un tās pašas pārdevējas, gruzīniski tai pateicu, bakstot ar pirkstu maizes virzienā - Erti ludi, tu šeidzleba (Vienu alu, lūdzu). Bet vajag teikt - erti puri, tu šeidzleba (vienu maizi, lūdzu). Godīgi sakot, pagalam kaunīga sajūta. Viņa noteikti domā, ka man smadzeņu vietā alus tek. :))
Nu jā, tā tad gastronomiskā ballīte pie manis. Sacepu siermaizes, dzērām groku, ēdām meduskūku un Ilona pagatavoja vienkārši dievīgu karsto alu. Protams, tur vairs nav ne smakas no alus, tik kanēlis vējo gaisā. Bet nu gards maita pēc vella.
Esmu mazlietiņ apslimusi - atkal kakls streiko un mandeles kā kārtīgi valrieksti. Bet vienalga vakar Lekso izdevās mani aizvilkt uz pasēdēšanu kopā ar pārējo brigādi. Un Giga visu laiku prasa Madaras bildi, teicu, ka nedošu, nav viņa nekāds plakāts. Lai paciešas, drīz jau redzēs dzīvajā. Un tad Giga saka - bet es neesmu rotaļlieta! :)) Un Lekso man čukst - Giga nebūs īstais, vajag citu kandidātu sameklēt. Un tad es sāku domāt, vai Madža mani nenogalinās! Jo te jau sāk palikt pārāk karsti manas mutes dēļ. :))) Te jau dažam labam tā ausis par viņu aizrunātas, ka gruzīņu puikas ir jau viņā samīlējušies nemaz pašu neredzot. Šota pat smagi nopūtās - žēl, ka esmu precējies! Un Lekso dabūja kārtīgu dunku, jo visu laiku muļķīgi smaida - viņš ir galvenais līdzvaininieks, jo āzē džekus, bet viņi tak visu ņem pa nopietnam. :)) Vai man dieniņ, ceru, ka viss būs mierīgi.
No kreisās: Ilona (poliete), Rasa (lietuviete).
Mans firmas ēdiens.

5 komentāri:

bredoto teica...

Sveiciens Tev no Rīgas siermaižu centra - mūsmājas pa lielam cita paēdiena pat neatpazīst =)

enne teica...

- "vinja tachu nav plakaats!"
- "bet es neesmu rotaljlieta!"

:D:D

es JAU tagad gaidu atskanju info no jusu Jauna Gada svinibaam! :D:D:D

Palodze teica...

ak tad skaidrs kapeec vairs nemaz pie mums uz Tbilisi ciemaa nebrauc. mums te tikai viena blondiine...

Elina teica...

Rīgas siermaižu centrs darbojās svētdienās un balles dienās, mana cienītā Rū. ;)


un blondīņu pauers forever!!!! :))

bredoto teica...

nu tad vakardien būšu ēdusi kaūd sie3rmaizei līdzīgu zoli :P