pirmdiena, 2008. gada 8. decembris

man atkal ir labi

Ja es atkal kādu laiku nerakstu, tas nozīmē, ka man atkal iet labi. :)
Gribu pateikt Jums lielu paldies par atbalstu un sentēvu padomiem, kas tiešām darbojas. Taču man laikam hormoni plosās, tāpēc īsti nevar saprast un prognozēt, kad atkal uznāks. :) Bet šobrīd baudam. Aktivizējam.
5dien līdz agram rītam noballēju Tbilisi pie Latviešiem. Ar Agu esam atradušas perfektu krodziņu ar perfektu bārmeni vārdā Ivans. Jāsēž pie letes, jo tur kuļājas visa dzīve, skan perfekta dzīvā mūzika, alus garšo dievīgi un pats galvenais, ĶIPLOKU GRAUZDIŅI ēdienkartē. Tāda svētlaime. Mēs ar slavām šim krodziņam gandrīz nocēlām jumtu. :)
Iepazinos ar vēl vienu latvieti, kas jau pāris gadus sēž Gruzijas parlamentā un kā pats saka - neko nedaru. :)) Vai nav laba dzīve tiem politiķiem?
Un tad jau 6dien čubinu uz mājām - Oskars ar parlamentārieti un vēl diviem gruzīņu mužikiem devās copēt un paķēra mani uz Rustavi, caur braucot. Atvados, izkāpju no autiņa ārā, un te dzirdu kāds sauc -Liene, Liene!!! Pagriežos un paskatos - Džeims kā dzīvs un pārējie manējie. Izrādās, nevienam īsti nepateicis, kad ieradīsies no Armēnijas ciemos, uzkūlās kā īsta vētra. :) Tad nu atkal uz restorānu prom un tosti, tosti. :)
7dien Lekso sabīdīja priekš manis randiņu un aiz prieka lēkāja, jo vislaik no sirds cenšas, lai es te spētu iedzīvoties. :) Devos, lai iepazītos ar jauno brīvprātīgo no Polijas, kas dzīvo manā pilsētā. Blonda, dikti smaidīga meitene, kas alu dzer ātrāk par mani un kas ir normāls enerģijas vampīrs. Bet varbūt man vienkārši bija paģira. :)) Bet es došu viņai otru iespēju ;) un 4dien iešu ciemos pie viņas uz viņas organizāciju. Viņa jauniešiem rādīs poļu filmu par nāves soda izpildi un pēc tam diskusija. Varētu būt interesanti.MAN TĀ PILSĒTA JĀIEKUSTINA!!!! :)

4 komentāri:

bredoto teica...

poļu meitenei gan superīga pieeja pilsētas iekustināšanai :)
vērtīgi protams!

Ņuksi, kā Tev sokas ar mājiņu? :)

Njuksis teica...

ar kādu mājiņu?

bredoto teica...

ar to mājiņu, kuras bildīti Tu man sūtīji! :)

Njuksis teica...

To, lācēn, top. :)