sestdiena, 2008. gada 27. decembris

Manas trīs Ziemassvētku eglītes

Kā jau lielākā daļa zina, es Ziemassvētkus nolēmu bojkotēt un pavadīt tos viena. Sacēlu apkārtējos traci un sašutumu ne pa jokam, dažs pat gribēja no Tbilisi doties man pakaļ uz Rustavi, labi ka nevarēja žiguli iedarbināt. Un tad vēl ārprātīgais telefona terors. Pilnīgi gribējās kliegt - LIEKAT TAK MANI MIERĀ!!! Mana nostāja palika nemainīga. Ja nespēju būt mājās, ja nespēju rast svētku sajūtu, tad netaisos Ziemassvētkus grebt laukā ne no kurienes. Pavadīju jauku vakaru pati ar sevi, uztaisīju gardu mielastu pašai sev un rosīju uz čuču muižu - pati sevi. Līdz dažas minūtes pirms pusnakts izdzirdu, ka kāds jestri skrāpējas gar ārdurvīm - divi gruzīņu rūķi paziņo par savu ierašanos gruzīnu Ziemassvētku stilā. Divi rūķi, divi lieli celafāna maisi rokās. Un smaids līdz ausīm: "HO HO HOOO! Tu tiešām domāji, ka mēs neatnāksim? HO HO HOOO!" Un tad tik velk dāvanas laukā. Un gribot negribot man aizkustinājums tik milzīgs, ka pilnīgi gribas raudāt (vai ku brīnums) :) Bet nu jā, sanāca tāds necerēts Ziemassvētku brīnums! :) Un pats galvenais - tiku pie trim Ziemassvētku eglītēm (Sakašvilli tak šogad aizliedza cirst pašrocīgi eglītes):
1. īsta gruzīņu egles zara (Lekso tētis kaut kur darbā pa kluso dabūja);
2. plastmasas kociņš (kas izskatās nedzīvāks par nedzīvu);
3. Āfrikas eglīte - ananass.

5 komentāri:

Palodze teica...

ananaas bija superpupergarsiigs! un ziemassveekus veel paspeesi nosvineet 7 janvaarii - dubultsviniigi un neviens (ar ziguliem vai bez) tev nelaus seedeet maajaas (nu tajaa vietaa kur tu paslaik patstaavigi naksno) :D he he

Palodze teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
bredoto teica...

Murmu-Liene!
Ziemassvētku sajūta var atnākt arī, piemēram, stopējot šosejas malā un tur Tu neko nevarēsi padarīt - saspītējies, vai ne!
Mūždien esmu teikusi, ka Tu tāds sīks zaļģīmis vien esi!
(laaciitis)

Njuksis teica...

Saspītējos! Nepajokam! :))

Ronalds Šulcs - Fotogrāfs teica...

Man arī plastmasas eglīte. Jau kuro gadu. PAt nav jaadekorē, jo esmu slinks! :D

Nju ko priecīgus Ziemassvētkus :D Un laimīgo jauno gadu!
Jaungada apņemšanās saraksts jau sastādīts, ko vēlies izdarīt 2009? :)