piektdiena, 2008. gada 5. decembris

motivācija

Nu bij viss kārtībā. Bērns strādāja, ģenerēja, radīja. Enerģija rūca. Un tad atkal uzkūlās mājas ilgu slimība un vientulības sajūta. Nu kāpēc Rustavi negrib ar mani draudzēties, bet tikai Tbilisi? Brīžiem es tā nogurstu no šīs pilsētas. Liekas, ka esmu cietumā iespundēta. Bet padoties tad negribas. Gribas izcīnīt savu vietu šitajā depresīvajā putekļu pilsētā.
Eh. Bet nu jā. Šobrīd neko citu kā bimbāt, dzert un gulēt man negribās. Laikam tā tāda ikmēneša radošā nervu darbnīca. Aiz sienas atkal kāds spēlē klavieres.
Vakar nolēmu iet gulēt ātrāk. Lai no rīta celtos agri un sāktu strādāt. Bet pirms tam pamocīju sevi ar gruzīņu vispopulārāko dziesmas "Suliko" iemācīšanos no galvas. Trīs pantiņi, man pietika ar pirmā iezubrīšanu, lai saprastu, ka gruzīņu valodu nekad nesapratīšu. Tā valoda ir NEIESPĒJAMA!!!
Aizgāju gulēt bez motivācijas, pamodos bez motivācijas.
Esmu darbā savā privātajā ofisā - sēdu gultā, Jaceks rokā (visuzticamākais draugs) :) un rakstu projektu, kam šodien vairs neredzu jēgu. :) Kā man šitās garastāvokļa svārstības ir līdz kaklam. Es jūku prātā?

Madariņ, brauc ātrāk pie manis!

8 komentāri:

Palodze teica...

nu tā, visa teorija darbojas leilisiki - trešajā mēnesī sākas "homesiks" :D

Njuksis teica...

a kas bija pēc pirmā mēneša toreiz ar mani? :)) Bet toč darbojas. Krīzes teorija neapskaužāmi piepildās. :)

Harijs teica...

dzeršana palīdz Njuksi ;)

richey2 teica...

jaa, iedzer Nuksi. man sodien ar taada pati sajuuta. neviens negrib iet ar mani uz pienvedeejiem :(
esu iigns, nenormaali.

es ierausos kaktaa un iedzersu vienatneee!!!

Njuksis teica...

mani draugi - mans zelts!!! :)) Iedzēru. Brangi. Pieslānīju gan Rustavi krogus, gan Tbilisi pēc tam. Toč palīdzēja. :))

bredoto teica...

Pilnīgs Terenss!
Es varu tik pat gudru padomu, kā Harītis un Kārums dot - turies pie aliņa, tas Tevi tai ģerevņā nepametīs! :)

Elina teica...

jā, Ņuksi, turies! un lai nebūtu jādzer vienkārši tāpat (ko, pa lielam, arī var darīt), uzdodu Tev misiju noskaidrot - kurš ir garšīgākais pieejamais alus, pēc kura ir vismazākās paģiras, kurš der pirmdienu pēcpusdienām, bet kurš labāks 6dienu rītos. :)) esi cītīga, brauksim visi pārbaudīt! ;)

Harijs teica...

jā, uzraksti grāmatu par Gruzijas alus pareizo pielietošanu un izvērstu garšas aprakstu!