piektdiena, 2008. gada 19. decembris

groks

Pamodos, sasmējos pati par sevi, kad paskatījos spogulī un uztaisīju groku - tēju ar Rīgas balzāmu. Mums te sāk aukstums piekniebt, tāpēc laikam Lekso mani visu laiku baro un tīra laukā savu pieliekamo un mammas pannu. Aizvakar atkal atstiepa ievārījumu (nu jau man 7 burciņas ledusskapī, kas to visu apēdīs.. Pag, MADARA ēdīs!), bet vakar atnesa kotletes un kaut kādus poņčikus. Nesaka, bet es jau zinu, grib lai noteikti uzkrāju otro tauku vilni. :) Un nu jā, dēļ aukstuma, pie mājas (tieši zem mana balkona) kaimiņš ir piestiprinājis ģenerātoru vai kaut kādu brrrriesmīgi rūcošu aparātu. Visu nakti rībēja. No salvetēm pat uztaisīju ausu aizbāzņus. Vienalga nepalīdzēja. Tāpēc šobrīd sajūtas pagalam saburzītas. Bet groks stimulē. ;) Ojāā. :)
Vakarā mani uzaicināja doties uz Polijas vēstniecības Ziemassvētku ballīti. Pašpionēsim. :) Un ēdiens un dzērieni ar pa brīvu. Muļķis tik neietu, vai ne? :) Turklāt pirms braukšanas uz Gruziju, es vecos pierakstos atradu manas vidusskolas vēstures skolotājas pareģojumu - Liene vienu dienu strādās diplomātiskājā dienestā. :D Tad nu eju ar mieru un draudzīgi izplestām rokām savam liktenim pretī un pēc tam ar pilnu mutu ar ēdienu skriešu no tā projām. ;) Bet nu jā mīļie, kontakti noder. :) Tā ka būšu burvīga, daudz smaidīšu un vākšu vizītkartes. :) Jo drīz jau darbu vajadzēs meklēt. :)

Lai jums jauka 5diena. :) Un dubultsveiciens maniem strēlniekiem - Harītim un Kārumam - dzimšanas dienā. :)

3 komentāri:

Betty teica...

tad jau Tev jauks piektdienas rīts....
kā rīts sākas , tā visa diena :D

visu dienu Njukss... pa Grokam :D

P.S. paldies par ziemassvētku sveicieniem...

bredoto teica...

es tagad mēģinu apsmadzeņot tavus piecpadsmit mājienus par darba meklēšanu :)

Njuksis teica...

un es tavu komentāru :D