trešdiena, 2008. gada 24. septembris

Gastronomija

Šodiena kā reizes manī iedzina sen nebijušu vēlmi pēc kaut kā garda. Un, protams, ka es jau neesmu no plānā galdiņa tēsta. Uzgāju kārtīgus eklērus gruzīņu gaumē. :) Vienu apēdu pati, otru atdāvināju. Pēc tam man pateicībā tika atstiepts mājās taisīts īsts gruzīņu ievārījums. Pareizāk - 2 milzīgas ievārījuma burciņas - zemeņu un X ogu un 2 kompoti - plūmju un ērkšķogu. :)) Es biju gatava nogalināt! Un tas dēļ tā, ka es pirms tam nespēju izvēlēties kādu gribu. Teicu, ka man vienalga. Kā rezultātā es tiku pie saldmes teju trijām ziemām. Es tak nespēšu to visu apēst! Brauciet ātrāk ciemos, cepšu jums pankūkas. :)
Bet vispār tā citādāk šodien visu dienu pārvietojos guļot. Nevar pamosties. A ārā atkal nenormāla svelme. Mums te divas dienas elektrības problēmas, a vakar vispār uz 24h tā pazuda (kopā ar ūdeni). Tad nu pie manis ciemos sveču gaismā iepļēgurot alu ieradās Lekso. Aizpļēgurojām līdz kādiem 4:00 no rīta. Saņēmu divus ļoti aizkustinošus tostus - vienu par manu mammu, par to, ka viņa man ir tik superīga un par mūsu īpašo meitas-mātes saikni [Mamm, gruzīņi arī Tevi te jau ļoti mīl] :) un otrs tosts bija miglā tīts - par kādu brašu meiteni, kas ieradās Gruzijā pirms 12 dienām, kļuva par galveno Latvijas vēstnieku šeit un kuras raksturs un mentalitāte ir grūti atšķirama no kaukāziešu. Tad nu iedzersim, lai šai meitenei nekad nebūtu bail no svecēm un ūdens trūkuma, lai viņa braši turētos esot svešzemē, lai nezaudē savu smaidu un optimismu, viss pārējais tad jau nāks pats!
Man laikam bija pārāk daudz alus, jo es nevarēju vairs izturēt neziņu un sāku spiegt - kas ir šī meitene, kas viņa ir!!! :)) "Nu kas gan viņa varētu būt? Tu, protams!"

P.S. Te pienenes, ja kas, zied :)

13 comments:

enne teica...

priekaa! :)

Madza teica...

ja kas, tas elkērs arī izskatās dūres lielumā!!! :D + nav smuki mēdīties par pienenēm, ja es šorīt ledu no sava auto skrāpēju...

Njuksis teica...

nu bet Madariņ, ļauj tak bērnam papriecāties :)

Madza teica...

es arī gribu būt bērniņš :)

bredoto teica...

bļins, un man likās, ka izmēra ziņā nekas nesit pušu turku eklērus :D :D :D
Tā meitene ir lieliska - es arī par viņu esmu šo to dzirdējusi!
ņjuksi, un kad lūdzu, būs gruzīnu alus apskats?! grr...

Njuksis teica...

drīzumā, drīzumā :) apsolos.

Elina teica...

vēl vakar ar Zaigu slājām mājās un, iegriezušās veikalā, metām acis uz kūkām, ko ēdīsim drīz, drīz. arī šorīt, atvelkoties uz darbu, kārojas kaut kas salds, atveru Ņukša blogu, un kas mani sagaida? EKLĒRS! Milzīgs! ņammmm.
Ņuksīt, atsūti pa pastu! nē, labi, pati braukšu testēt ij alu, ij kūkas, ij Ņukša apartamentus un pankūkas ar zapti! :))

richey2 teica...

man liekas, ka tur baigi velk uz beerniņu :D
ja jau liidz 4 riitaa un ar spiedzieniem :p

nekas, kontrolieris jau meklē iespēju aiBaltic maajas lapaa :D

Njuksis teica...

Kārum, tu esi losis :D Bet es tā pat Tevi mīlu :P

richey2 teica...

jaa, baigi miili :D
apsaukaa tikai! es suudzeesos! Līgas k-dzei :)

Betty teica...

eklēru rīma....
:D he he

Gruzijā laikam mūzīgais pavasaris, ka pienenes zied...

Unknown teica...

Es te dutch laikazinu portala skatijos, ka Tbilisi tikai 23gradi! Un Tev paris km nostak svelme? Es kaut ko nesaprotu :)

P.S.Ekleeri vienkaarsi ekselenti!

Njuksis teica...

Gruzijas klimats ir visneizproamākais kas var būt :) Kad pati te atbrauksi, sapratīsi ;)