piektdiena, 2008. gada 31. oktobris

tā gan

Sajutos vainīga. Pēdējās nedēļas laikā būšu daudziem palielinājusi diez gan pamatīgi telefona rēķinus, bet tai pat laikā ir tik patīkami dzirdēt jūsu balsis, ka varbūt uztaisīt normu - viens ieraksts nedēļā. Un tad jūs man biežāk dotu iespēju, dzirdēt jūsu balstiņas ;) Joks, protams.

Tā tad, ķeramies vērsim pie ragiem klāt. Kas sadarīts pa šito laiku?
Esmu paslimojusi pāris dienas ar temperatūru, sāpošu kaklu un joprojām šnaucsalvetes ir manas labākās draudzenes. Esmu bijusi pie friziera, ar tulku pie sāniem. Pa 8lariem (2,4Ls) apšņikāja mani pa glauno, ka nemaz neilgojos pēc savas Latvijas frizieres. Viss jauki, proporcionāli un kā nākas. Un kā saka, izskatos kā īstai gruzinkai pienākas. Njikakih integracij probljemi kjiper njebudut! :)
Esmu arī uztaisījusi vienu kārtīgu raudamvakaru, kad ārā tiek doti dzīvnieciski smilksti un litrāža asaru. Tak jūs tak zinat kā tas notiek. :) Notika paštīrīšanās, jo par daudz bija sakrājušās ilgas pēc mājām un mīļajiem cilvēkiem Latvijā. Tā visa rezultātā gandrīz saraudināju dažu labu gruzīnu, jo mana nogurusī seja un acis un atklātība, ka labi, ka tobrīd bija internets pazudis, citādāk būtu nopirkusi biļeti vienā virzienā, darīja savu. Un nākamā dienā un visās citās pārējajās, kas tai sekoja, ļāvos sevi dziedināt gan ar sasildīšanos krodziņos gipsy king un ča-čas ritmos, gan iegrimstot radošos darbos un humpalu bodēs (1kg tikai pa 3Lari, kur vēl kas tāds redzēts? Bet toties kādi atradumi!). :)

Mana favorītā hipij kleita


2 komentāri:

Palodze teica...

Gruzija rullee :D he he

enne teica...

njuksis konkreti stiliigs taja pirmaja bildee :D