trešdiena, 2008. gada 22. oktobris

megobari (draugs)

Aizvadot vairāk kā mēnesi Gruzīņu zemē, es varu teikt, ka esmu satikusi 3 cilvēkus, kurus es varu saukt par DRAUGIEM - Lekso jūs jau pazīstat, gruzīņu valodas skolotāja Ia (mums ir izveidojušās pagalam jaukas "2 paaudžu draudzeņu attiecības", kādas man ir ar manu mammu un tāpēc esmu viņai ļoti pieķērusies, jo viņa palīdz kompensēt ilgas pēc manas vistuvākās un visvisvismīļākās draudzenes Latvijā...un bieži vien mēs aizpļāpājamies un dzeram kafiju vairāk nekā studējam pašu valodu:) ) un vienkārši burvīga meitene vārdā NINO. Un šodien būs stāsts par viņu. :)Kāpēc man patīk Nino? Un kāpēc viņa patiks arī jums. :)
1. Viņai garšo alus;
2. Viņa ir burvīga savā skatījumā uz pasauli, savā izpratnē uz starpkultūras atšķirībām un nenosoda cilvēkus viņu nepareizajā domāšanā;
3. Viņa drīz dosies savā EVS piedzīvojumā uz Itāliju, līdz ar to mums ir daudz kā kopīga. Es varu viņai sniegt gan savu jau esošo EVS pieredzes minimumu, stāstus no mana un Elīnītes kopīgā tripa gar Adrijas jūras piekrasti, gan atbalstu un sapratni. Bet Nino toties palīdz man saskatīt dzīvi Gruzijā ar vienkāršas gruzīņu meitenes acīm. :)
4. Viņa ir ļoti, ļoti labestīga un atvērta cilvēkiem un pasaulei.
5. Viņai patīk daba un viss ap to saistīts.
6. Mūzika un kultūra tuva sirdij un sarunai.
7. Ar Nino ir tik viegli runāt un runāt par visu un laiks vienkārši pazūd laika telpā.
8. Ir emocionāla kā es un visbiežāk lietotais vārds ir - mamma mia! (tad es uz reiz piebalsoju - kotletes rija! :)) )
9. Viņai garšo alus. Daudz alus. :)Kārum, viņa ir brīva, bet Tu varētu dabūt haindžali mugurā no viņas ģimenes :)) Nu īsāk sakot, Tu viņu noteikti satiksi. ;)

3 komentāri:

Harijs teica...

tas labi, ka viņai garšo alus :)

cucis teica...

šitā kāds var palikt greizsirdīgs :D

Njuksis teica...

Kuku? :)