svētdiena, 2008. gada 12. oktobris

Gruzija-Kipra futbola spēle

Vakar kopā ar saviem skautiem braucām uz Tbilisi, lai noskatītos Gruzijas - Kipras izlašu pārbaudes spēli.
Bildē daļa no kompānijas: es, Lekso, Šota un Teona. Šo bildi ieliku tāpēc, lai visi var redzēt manas silikona (aukstumpumpas) piedzītās lūpas. SOOOO hot!!!! :))Nu jāāā, TAS BIJA KAUT KAS! :)) Iedomājieties - pilnas tribīnes ar gruzīņiem, kas lec kājās, lamājas trīsvārdīgiem vārdiem (labi,ka es neko nesapratu), svilpj tā, ka bungādiņas pāraus uz pusēm, ķer ar rokām pie galvas un stadions rīb. Otro reizi šajā valstī man palika bail no viņu mentalitātes. :) Manas sajūtas, it kā es būtu nonākusi cirka izrādē un baudīju vairāk cilvēku emocijas, nekā futbola spēli. Jo es jau no futbola neko nesaprotu. :) Man patīk būt kā vienam no lielā skatītāju pūļa un uzsūkt viņu emocijas. Un tās es vakar dabūju pa pilnam. :) Bet es biju saitaisījusies, ne tikai uzsūkt tās emocijas, bet arī iečilot, dzerot aliņu. Bet viņiem tāds tur netirgojas - drošības apsvērumu dēļ. Bildē jau var redzēt, ka apkārt futbola laukumam stāv drosībnieki, bet tribīņu pirmajās rindās sēd nenosakāms daudzums armijnieku un menti aizsargkaskās. A skatītāji tik grauž sēmuškas. Kur vien skaties, katram celefāna kulīte klēpī un mutes tik kust.
Publika tātad bija super :) bet vilni taisīt viņi gan nemāk. Ik pa mirklim kāds otrā galā uzsāka, bet sanāca vairāk pēc tāda maza saputota vilnīša, ne kārtīgas bangas. :)
Sēmušku grauzēji.
Un atkal jāēd eklēri plaukstas garumā un platumā, aha. Sasodīts!

4 komentāri:

Madza teica...

tam Lekso tiešām tik tuvu bija jāspiežas klāt!!!??? :) pat ar uzpumpētām lūpām.

Harijs teica...

tagad Tu saproti, kādēļ man patīk futbols :)

Njuksis teica...

sēmušku dēļ, Harīt? ;)))

Harijs teica...

emociju dēļ ;)