ceturtdiena, 2009. gada 19. marts

slimība

Jau otro dienu sēžu mājās ar temperatūru. Lekso piegādā kivi kilogramus, paiku un zāles, bet es tikmēr ar galvu kā spainis.
6dien ir plānots uz trim dienām doties slēpot uz Gudauri. Tagad sāku bažīties, vai līdz tam laikam tikšu uz strīpas, jo šodien vēl ir slikti, rīt būs mazāk slikti, bet vai 6dien būs jau LABI, nezinu...
Tāpēc es ar apņēmību nekurnot sēdu gultā, dzeru tējas un strādāju. Un prieks, ka jau kādu nedēļu laikapstākļi nav nekādi jaukie - apmācies, līņā un stiprs vējš. Tad mana sirds mazāk lūst un gulta tik traki netiek sākta nīst. :)
Vakar, kad Lekso atnāca mani apraudzīt, viņš mani nosauca par kucēnu :)) jo kad es slimoju, tik ļoti gribas mammu, ka metos viņa azotē, saritinājos kamoliņā, galva viņam klēpī, manas rokas starp manām kājām un prasījos pēc paauklēšanas :)) Palīdzēja, uzreiz jutos par dažiem grādiem veselāka. ;))

Nav komentāru: