trešdiena, 2009. gada 25. marts

Pasts

Šodien aizgāju uz pastu nosūtīt pāris dokumentus. Pasta tante atkal sadod veselu čupu ar stilīgām padomju laiku pastkartītēm. Visu padaru, samaksāju, pasaku "didi madloba" (liels paldies) un eju prom. Pēkšņi dzirdu, kāds sparīgi kliedz: "Gogo, gogo, gogoooo!!!" (meitene, meitene, meiteneeee). Es pagriežos un eju skatīt, ko būtu aizmirsusi.
Un tak pasta tante saskatās ar savām citām trim pasta dāmu kolēģēm un prasa: "Tu esi precējusies?"
Es saku: "Neesmu!"
Viņa: "Vai cik jauki! Man te ir mans dēls Tev padomā!" :))
Es: "Nē, nē, paldies. Es par jaunu, lai precētos!"
Viņa: "Cik tad tev gadi?"
Es: "Tūlīt būs 24.gadi"
Tālumā cita pasta tante nokliedzas: "Nu bet īsti laikā!!!" :D
Es: "Nē, nē, tiešām nē. Un man jau ir puisis"
Galvenā runātāja paliek ar nereāli bēdīgu ģīmi un tik nopūšas: "nu tad jau neko!"
:D
Nu tad beidzot arī man kāds paprasīja kaut ko tādu, savādāk es biju tikai no citiem par tādiem izprecināšanas gadījumiem dzirdējusi!! :D Ir gan tie gruzīņi jautra tauta :D Džeki joprojām zog noskatītās meitenes, bet tantes meklē dēliem vai radu zēniem sievas ļoti tiešā komunikācijas veidā! Un tas viss tiešām tiek pasniegts neiedomājami nopietnā veidā :))

1 komentārs:

Anonīms teica...

varbūt vajadzēja izskatīt variantus? ;) :D