pirmdiena, 2009. gada 9. marts

8.marts

Atdoshanaas 8.Martam Gruzijaa ir paarciesta gods godam :)
Triis rozju kareivji (Rustavi neesot tulpju, taa man tika paskaidrots) staav uz gala, dabuujusji karsta uudens shoku. Pamatiigs bardaks maajaas un smaids liidz ausiim.
Shodien izejot laukaa no maajas mani ienjeema atkal taads pavasaris - peec lietus gaiss smags no koku dedzinaasjanas smaarda (tie te pavasarii tiek apcirpti kaa aitas), aitu ganaampulks, kas aizsjkerso celju un 2/3 no taa ir mazi, smuki, vienaa laikaa dzimusji jeerinji, mandeles zied un cerinji pumpuros. Beerni uz asfalta saziimeejusi ar kriitinjiem kvadraatus un lec klasiites. Un man ir atsaakusies MANIAKAALA veelme pirkt auskarus un krelles no ielu tirgotaajiem.

Ek.. :)

2 komentāri:

bredoto teica...

Berline 8.marts izpauzjas kaa tiesji ne-kas :)
Bet draugs, Tev JAABRAUC uz Berliini pa kraamu tirgus antiiko auskaru kaudzeem rakaaties :)

Njuksis teica...

Rūč, man ir iespēja salīdzināt. :) Un tici man, Gruzijas krāmu tirdziņi nav ne par matu sliktāki kā Berlīnē. ;) Te tu ar vari atrast dajebko :)