trešdiena, 2009. gada 25. marts

Gudauri

Piektajā dienā nolēmu visam pielikt punktu. Un devos uz divām dienām pie meitenēm uz Gudauri - ieelpot svaigu gaisu un izvēdināt plaušas. :) Un zinies vai nezinies - bet tiku izdziedināta. Saulīte, kalni, dēlis un sniegs. :) Kas var būt labāks par to? Ja nu vienīgi alus pēc tam :))
Te mēs dzīvojām. Divistabu dzīvoklītis = 100 dolāri par nakti
Un olas tur vārījām šādi :)Pie slēpju nomas saulītē draiskojās 9 maziņi kucēni :)) kā es viņus ņurcīju. :))Pārāk laimīgs gan viņš neizskatās :)) un man ar vēl nepārāk veselīga seja pēc 4 dienu pampuma :)
Tad vēl netiekot līdz kalnam, mums notika nelaime ar riepu - viņa tā teikt uzvārījās uz ceļa :))Kas tika meistarīgi nomainīta ar mūsu meistares Ingas veiklajām rokām :)Un Agates acīgo acu skatienu :)
A es tikmēr mērīju ceļa malā esošā sniega vaļņa augstumu - kādi 3 metri sanāk
Tālāk sniegs, sniegs, kalni, kalni. Lai jūsu acīm, to skatoties, ir prieks :)

3 komentāri:

enne teica...

Ņuksis uz dēēēēļa?! :D

vareni ;)

Njuksis teica...

nē, nē, tikai pozēju. :)) Es tikai uz slēpēm :) Bet tā kā slēpojot es vislaik liekos uz acīm, jo dragāju nenormālā ātrumā, bet mani pagriezieni ir pagalam neveikli, tad fotoaprātu neuzdrīkstējos ņem sev līdzi. Citādāk viņš man pa detaļām kabatā būtu sabirzis :)) Bet jānobildē ir kkas, lai vismaz redz, ka es ne tikai ar pacēlāju vizinājos :D

Anonīms teica...

vispār jau glīti...
Žēl, ka šogad uz Polijas Tatriem netiku