pirmdiena, 2008. gada 24. novembris

Pirmais ciemiņš - noslēgums

Tik liels prieks bija, ka Kārums bija ieradies ciemos. :)
Sagaidīšanas ballītei sekoja manas Rustavi izzināšana, Borjomi apmeklēšana kopā ar vēl dažiem brīvprātīgajiem, sarīkojot tur kārtīgu ballīti, apartamentos, kur nav siltināšanas sistēma. :) Un tad jau Tbilisi izzināšana. Man liekas, muskuļi normāli kājām bija uzkačāti - šķiet visos augstākajos skatu postuņos tika uzkāpts, lai redzētu pilsētu no visiem iespējamiem rakursiem. Un pat tagad, kad pagājušas pāris dienas,kopš Kārums jau Latvijā, joprojām nevaru ar sajūsmu paskatīties uz alu un vīnu. :))
un jā, pienākot pēdējam vakaram šeit Gruzijā, es visu laiku iekšēji pārdzīvoju, ka Kārums ir redzējis visu ko, bet nav pabijis pie kārtīga gruzīņu galda - ar desmitiem ēdienu trījos stāvos, ar kārtīgām gruzīņu dziesmām un ģitāras spēli, nerimstošiem tostiem un nežēlīgi labo šī gada vīnoga ražas vīnu. No Tbilisi atbraucām atpakaļ uz Rustavi, jo es 18.novembrim un Kāruma atvadu pasākumam nolēmu sacept karbonādes Inešu gaumē. Gaļa jau laidinājās, bet tad ienesās dvīņi un teica, ģērbaties, laižam uz restorānu. UN TAD SĀKĀS!!! :D Kārums vismaz pēdējā vakarā piedzērās tik labi Gruzijā, ka pat panesās bažas vai viņš tiks ielaists lidmašīnā. Jau viens apsardzes darbinieks deva padomu, ka viņi jau kā gruzīņi saprot ka tā notiek :)) bet nu airbaltic ir strikti noteikumi, tāpēc labāk fiksi aiziej nomazgāt seju, pirms kāp lidmašīnā iekšā. :)) Mums ar Lekso satraukums ne pa jokam. Turklāt vēl tad, ka viņu pirms izlidošanas nevarēja sazvanīt! Bet es jau zinu, Kārums ir pietiekoši stiprs! Kārums tiks uz mājām!!!
Bet par Madžu tagad gan es sāku uztraukties!!!! Vai viņa būs pietiekoši stipra! :D Es vienam gruzīnam teicu, ka viņa viņam toč salauzīs sirdi, kad viņš bija ļoti ieinteresēts, ka ciemos brauc viena šausmīgi jauka un daiļa latvju zeltene. Uz to viņš pateica: "Tas nekas, man ir divas sirdis!" :))
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Un tagad maza bilžu reportāža no Kāruma dienām šeit Gruzijas zemē.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Vecie čomi centrālajā laukumā, kur es dzīvoju un kur atrodas Rustavi mērijaAr gruzīņu eklēri! Lielumam IR nozīme! :))
Manas pilsētas - vecās Rustavi skati. Gaiši zilā un rozā ir gruzīņu mīļākā krāsa. Nu kā tad lai nenoķer bērniņus te? Visi stūri pilni ar mīlniekiem, jo mājās, tradīcijas un konservatīvo uzskati , neļauj vest.Es un gruzīņu gotiņa pilsētas parkā. Gans tikmēr uz soliņa piedzēries guļ.Kārums un Agate. BorjomiLokālajā Borjomi kafejnīcā kopā ar 6 poļiem, 2 latviešiem un vienu gruzīņu minoritāti. :) un parciņā. Paldies par bildēm Agai.Borjomi ūdens no šitā krāna ir kā silta čura un garšo briesmīgi!Tbilisi izdibināšana. Gruzīņu saunas vecajā pilsētas centrā.Māte Gruzija fonā - vienā rokā tur zobenu (tas ienaidniekiem), otrā vīna trauku (tas draugiem).
Ar kebabiem. ŅammAr gruzīņu alu. ŅAAAMMMMMMMMGruzīņi vīri strādā.Nakts pastaigas..SlīprakstsTirgū, kurā Kārumam bez maz vai sākās histērija (ko viņi visi no manis grib, tāds haoss utt.), pērkot gruzīņu snikerus - čurčelas.Atvadu ballīte vietējā Rustavi restorānā. Mana gruzīņu ģimene ar manu Kārumu. :)
Lekso un Dato fantastiskais tēvocis Gia un puisis ar divām sirdīm - Giga. :)Un te jau vecie čomi lidostā. Un Kārums dodas mājās!!! Bet Tu jau zini, ka mēs Tevi ļoti ļoti gaidam Kārum atpakaļ! Gruzija raud! Gruzija jau ilgojas!

7 komentāri:

enne teica...

vai ku miiliigi ;)
es atkal te skalji smejos - nu tik skalji, ka dzivoklja biedram ir japarjauta vai ar mani viss ir kartiba :)
ir ir kartiba, bet TIK jauki! es ari tur gribu pabuut! :)

Betty teica...

nākamās trakās bildes no Madzjas viesošanās...

P.S. Njukss, tie Gruzijas Snickeri tādi jocīgi :D nu nez, mosh iegaršosies-bet izskatās gan pēc ....

Betty teica...

zin Njukss... a kurš bildē ir Lekso un kurš Dato... Kā Tu viņus atšķir ?!?!? :O

Madza teica...

kā es smējos, man liekas, kantorī visiem liekas, ka madza jūdzas :)
ārprāts, es nezinu, vai būšu tik stipra, bet kārums solīja, ka meitenēm nav tik daudz jādzer..tie snikeri tādi glumi, bet garšīgi :) un man patīk tas puisis ar divām sirdīm :)

Njuksis teica...

Kārums ar Lekso un Dato nevarēja atšķirt. Un domāju, joprojām nevar. :)) Es viņus atšķīru uzreiz, kā ieraudzīju kopā. Bet pirms tam gan, redzot viņus atsevišķi, nevarēju saprast, kurš ir kurš. Balss vienādas utt. Vienmēr pārjautājos, ar ko runāju. :))
meitenēm nav daudz jādzer un neviens nespiež to darīt. Tik uzmanies no draudzības sadzeršanas, tad gan jādzer līdz galam ar sakrustotām rokām. :)) Tā es pirmo reizi noķēru normālu paģiru, kad rokas trīc no rīta. :)) Bet ēst gan liks visu laiku!! :))

Elina teica...

superīgi! :)) varen jaukas bildes un stāsts! :)

bredoto teica...

Kārums ir nepārspējams un nemainīgs jebkurā pasaules malā :)
Zivjēdājs vecais :D

paldies, Njuksi, par snikeriem - līdz mums gan tie vēl nav nonākuši, jo Kārums nebrauc ciemos uz pankūkām, vecā plauša! :)