piektdiena, 2008. gada 14. novembris

Pirmais ciemiņš

Kārums tika sagaidīts šonakt ap 5ciem Tbilisi lidostā ar eklēriem, alu un vīnu Ņukša rokās. :) Un welcome ballīte kā nespēj beigties, tā nespēj :D
Un galvenais ka viņš zin, ka vēsturē paliks vienmēr, jo bija pirmais. Un turklāt tik ātri gruzīņojas. :)) Un man liekas, ka man rupjmaize ir visam atlikušam mūžam, par LAIMAS saldumiem nemaz nerunājot. :) Un Cēsu alus saldmei, kad Gruzījā gruzās :)) Un paldies Kārumam jāsaka arī par manu ziemas pufaiku, ko mistiskā veidā spēja iedabūt mazājā mugursomā, paša līdzņemamām drēbēm nemaz nepaliekot vietai tajā. Tomēr kautrējās to pārmest pār roku. :)) Un jā, viņš man atveda arī trīs ziepju iepakojumus :D Laikam domāja, ka te man tikai tādas kodīgas un normālu ziepju nav. Viņa rūpes par manu higiēnu ir vienkārši aizkustinošas. :D
Ap plkst. 05:00. Tbilisi lidosta
Ap plkst. 07:00. Kārums ar manu Jaceku. Labākie draugi. :))Ap plkst. 09:00.
Dejas pie kurtizāņu ugunskura, lecot sudmaliņas.

Ap plkst. 14:00
Ap plkst. 15:00
Brokastis pirmajā gruzīņu restorānā. Viesmīle aizmirsa mums atnest frī kartupeļus. KAZBEGI alus garšo dievīgi. Apmeklējot toleti, man podā iekrita cimds un es tam uzčurāju virsū. :)) Karoč, diena izdevusies. :D

4 komentāri:

enne teica...

aaaaaaaa! :D:D:D:D:D
ja tu zinatu, ka es te tikko lidz asaram nosmejos? :D:D nu par to cimdu! (un nez kapec tas man nedaudz atgadinaja to seno tusu pils parkaa ar telefona slicinashanu lokalaja wc) :D

jee, Njuksi, tu es dieviiga! :)

Palodze teica...

:D ha ha hah ahaha hah hah ha

Unknown teica...

Nu, vienkārši burvīgs sākums :)!
Gaidu, kas notiks tālāk :)

bredoto teica...

Njuksim ar tualetēm vispār ir pārākā draudzība.
Kārums man teica, ka TU pati esot viņam prasījusi tās ziepes!