trešdiena, 2009. gada 18. februāris

Hallo Latvija 1

Esmu mājās un būšu Latvijā līdz 1.martam. :) Sēdu lielās sniega kupenās un pieeju tai lietai nu jau ar dienvidnieku āāā un uhhhh. :) Pirmo reizi šoziem gan kājas nosala, gan pirksti atsala. Bet plītiņu tik lieliski iekurināt un savu resno Murku (kas tā uzbarota, ka varētu pilnīgi nokaut priekš trekna sašļika) aiz punča pakasīt. Un mamma ar tēti ,mani ieraugot Briņģos, gribēja nomušīt un abiem piemetās pat lielā asara. :) Tik jauki būt mājās. Tikai te 3 dienas, bet vakar jau nebija kur enerģiju likt-lēkāju pa istabu kā tāds zaķītis, tad vecāku gulta ir man batuts. Dzīve ir skaista, ir tik jauki mosties pat 7ņos no rīta, tik liela iedvesma un koncentrēšanās spējas priekš gruzīņu valodas. Un vispār - aktivēties, aktivēties. Un tāds darba spars. :) Un ja vēl kas nezina, tad es te esmu ieradusies ar Gruzijas saules stariem azotē un glābšu jūs no domām par krīzi. Smaids izglābs Latviju. :))
Un drīz es plānoju doties Rīdziņā, lai satiktu JŪS, mani lieliskie. Gaidat ziņas. :)
Mani jaukie sagaidītāji un gardais Latvijas alutiņš. :)P.S.1 Šogad esmu nolēmusi Popielā uzzvarēt, tā ka sargaties!
P.S.2 Madža, atdod puķes!!! Tava mašīna tās pievāca.

4 komentāri:

Harijs teica...

nu šogad popielā būs laba konkurence no visiem. un, starp citu, būs fantastisks vakara vadītājs ;)

Elina teica...

lūdzu beidziet man bērt sāli rētās, es arī gribu Popielu, bet, kā zināms, darbs ir darbs un šajos krīzes apstākļos, ko Ņuksis ir uzņēmies izvēdināt, bet tomēr.., var arī aizbēgt!
un vispār, ir 5diena, bet zvana vēl nav! ;)

Anonīms teica...

Kad ir Popiela?????

bredoto teica...

Taa ...
kur tad palika doma par tiesjraidi un WEB kameru? neliesji! Es jau zinu, ka esat samiistiijushies no manas speeciigaas konkurences, ja?!
Ui, ka shviuks!