piektdiena, 2009. gada 10. aprīlis

Dzimšanas diena

Mammīte un Ligitiņa šodien nu jau Latvijā, mājās tāds klusums un sirdī tukšums. Un skābeņu zupa ar gandrīz jau izēsta. Patīk ciemiņus uzņemt. Bet nepatīk, kad tie ir devušies prom.
***
Paldies visiem sveicējiem dzimšanas dienā.
Savu 24.gadu sagaidīšanu nekad neaizmirsīšu un kaut ko tādu otreiz nepiedzīvošu. Aizkustinājuma asaras, tosti jau no 12:00 dienā līdz vēlai naktij. Un par to visu parupējās Lekso, jo paziņoja, ka man ne par ko nav jāuztraucas un manas dzimšanas dienas organizēšana ir tikai un vienīgi viņa darīšana. Man 7.aprīlī ir tikai jāpamostas un jāsapucējas un jādodas ciemos, mācīties kā omīte cep hačaparu un pēc tam vakarā restorāns un ballīte kopā ar tuvākajiem. Un tā kā es nepārtraukti rūpējos, lai mani jaukie latviešu ciemiņi piedzīvotu neaizmirstamas dienas Gruzijā un nebija laika domāt ne par ko citu, tad man šāds variants man gāja dikti pie sirds, jo biju līdz nemoļai pārgurusi.
Te būs atskaite :)

2 komentāri:

Andris Saulitis teica...

Man tādu tostu kā tas vīrietis ar glāzi veltīja viens gruzīns pirms gadiem pieciem. Lai ko darītu, es ne spēju, ne spēšu kādreiz tā pateikt par māti, par bērniem, dzimteni un sauli.

bredoto teica...

Draugs, es neesmu aizmirsusi Tavu dzimsjanas dienu - te viss ir procesaa :) Kaa saka - labaak veelaak, nekaa nekad - Daudz laimes, saules un miilestiibas! :)
P.S. Nut tas ir sapnis, ne draugs - saprot, ka jubilaram nav jaasviist ar ieluugumiem, rasolu un citaadaam padariisjanaam!