otrdiena, 2009. gada 8. decembris

Latviete

Kā šodien mana draudzene Berlīnē teica - Latvieti jau ar sūdainu mietu nenositīsi! Šis tik un tā nepadosies! Lai kur arī neatrastos un lai arī kā kāds negribētu Tevi aizsūtīt atpakaļ uz mājām! :)

Zinu, esmu pazaudējusi uzticību savu lasītāju lokā, bet dzīve pēdējā laikā iegriezusies tādā jaukā, nejaukā prāta un jūtu trīcu periodā, ka tik turies!

Esmu oficiali pabeigusi brīvprātīga projektu Gruzijā, bet uz Latviju nevienam tā arī nav izdevies mani aizdzīt atpakaļ vai arī aiz matiem noturēt tajā, kad atgriezos tur nodot pēdējās projekta atskaites. Kā tāds dadzītis esmu tik ļoti pieķērusies Gruzijas kalnu vilnai klāt, ka nenocirpt mani nost pat ar vislielākajām šķērēm.
Mana misija te vēl nav beigusies! Kad būs, tad gan jau Šurikam ļaušos!

Un vispār!
Cilvēki, radiet mīlestību, nevis karu!
Mīliet un cieniet viens otru, dažādo starp jums, esiet lepni un mīliet viens otra saknes un izcelsmi un Jums tiks atdarīts, drit vai kociņ! Tiks!

6 komentāri:

Harijs teica...

par to latvieti piekrītu ;)

Unknown teica...

Pietrūki šeit :)
Bet smuki ar Tevi!

r/a "pavasaris" teica...

Turies!

Harijs teica...

sen neesi neko rakstījusi!!!!!!

dace teica...

Prieks palasīties, vēlāk turpināšu... bet vispār tu ar savu blogu man pamatīgi traucē rakstīt debilo kursadarbu!

ZZ teica...

Liene! Vienkārši lieliski stāsti!
Pirms četriem mēnešiem biju Tbilisi tikai uz nedēļas nogali, bet paspēju iemīlēties tajā valstī. Tavs bloks lika vēl stiprāk iemīlēties un saprast, ka ar plānotajām divām vasaras nedēļām man nepietiks, lai izbaudītu šīs rozā brilles. Vēlreiz liels paldies par stāstiem, bildēm, video un sajūtām, kas lika sapņot vaļā acīm un piemirst, ka mani gaida turpat blakus atvērts bakalaura darbs :)
Visu to labāko Tev tur, tālumā no mums, bet sirdī tik tuvu! :)