pirmdiena, 2009. gada 3. augusts

Vēja nepievarēta, bet kalnu skaistumu sagrauta

Kad ierodas Šveices skauti un dodamies no nometnes ieelpot gaisu Rustavi, atkal tiek dota iespēja būt izdancinātai Kazbegi kalnu vējos. Šoreiz tiku tālāk, līdz pašai augšienei (1700 m v.j.l.), kur kalna virsotnē ir Sv. Trīsvienības baznīca, no kuriens paveras iespaidīgs skats uz Kaukāzas kalniem un Kazbeku (5047 m v.j.l.).
Aitiņu ierindas - kalnu krelles :)Man ir jauna cepure :) Un bez mana iemīļotā hačapuri nu nekur!!!!!Un citiem neklājas vieglāk :)Tarrā, galā esam! Tūristiskais skatu punkts beidzot panākts!

7 komentāri:

Harijs teica...

Es arī gribu to garšīgo čebureku )

Unknown teica...

Kalni gan superīgi!

bredoto teica...

Bija man Tev jaanosuuta sveiciens n Bosnijas kalninjiem. Tu jau zini, ka tur augsjaa, uz kalna-=maakonj-malinjas viss ir savaadaak :)

Bārmenis teica...

Es šitā uz pāris gadiem vēlētos nošķirties no apkārtējās pasaules, dzīvojot kalnos, un ganot kazas. Neko vairāk man nevajadzetu. Skatos bildes un baldēju..

Njuksis teica...

Brauc tik šurp, pietiks mums abiem vietas :)

Inspector Clouseau teica...

Nice work. I came across your blog while “blog surfing” using the Next Blog button on the blue Nav Bar located at the top of my blogger.com site. I frequently just travel around looking for other blogs which exist on the Internet, and the various, creative ways in which people express themselves. Thanks for sharing.

Arturs teica...

Super skati