otrdiena, 2009. gada 5. maijs

Hevsureti

Biju nedēļas nogalē devusies uz Hevsureti reģionu. Kalnu reģions gandrīz pie pašas Čečenijas un Krievijas robežas. :) Devos tur dienas tripā kopā ar vairāk kā 100 skaļi dziedošiem un dejojošiem jauniešiem. Kalnos jau pavasaris sācies. Pienenītes zied :) Un tāds prieks izrauties laukā no pilsētas.
------------------------------
Zaļais kubiciņš norāda, kur es biju.
Man bija superīga kompānija, kas sastāvēja no Poļiem, Gruzīņiem un Latviešiem. :)Džeki devās mazā izbraucienā :))Es tikmēr krāmēju akmetiņus (kvebi).Un bij daudz daudz fantastiski dziedošu puišu un meiteņu. Te viena fantastiska balss, fantastiska seja :)
Līdzināt visā platumā

3 komentāri:

enne teica...

jēēēē!
tas puika toč ir ZELTS!

atsūti man tādu vienu uz LV ;)

www.Gatto999.it teica...

Great !...

Ciao from Italy
:)

Baibulis teica...

Ehehēee svieciens!!! Pilņigi nejauši ieskatījos atkal šeit un redzu ka esmu arī tikusi šajā jaukajā blogā. Jā, exkursija bija fantastiska un kompānija lieliska!!Beizoty arī ieraugu kur es biju, jo līdz šim bija visai neskaidra nojausma kur mēs devāmies;D